20 iul. 2011

Echipa familiei lui Mărin, DEZAFILIATĂ !!!





Echipa familiei lui Ajică Mărin Minciunelu a fost astăzi dezafiliată, prin votul Comitetului Executiv al Federaţiei Române de Fotbal. FC Booveni, echipa copiilor copiilor analfabetului Mărin de Booveni, a fost exclusă din fotbal din cauza noianului de încălcări ale regulamentelor.

Oare când va înfunda puşcăria acest nemernic, plătind astfel pentru infracţiunile pe care le-a tot săvârşit? Cât îl va mai ţine la fereală protecţia Denea-ului?

Aşa cum anticipam, Mărin a distrus marele club al Băniei. Şi, după ce a batjocorit simbolul Craiovei şi al Olteniei, infectul mai are tupeul să deschidă gura şi să slobozească în continuare aberaţii. Vorbeşte despre Băsescu, Boc… doar Obama şi Putin lipseau din ecuaţie.

Acesta este asasinul Ştiinţei, al speranţei şi al idealurilor noastre:
“Toată noaptea m-am visat cu Băsescu şi cu Boc într-un pat. Mă tăvăleam cu ei, mă încăieram cu ei şi mi-am dat seama că se va întâmpla ceva rău astăzi. Eu asta am visat şi mi-am dat seama că e ceva rău. Mă împingeam cu Băsescu şi cu Boc.

La 11:00 am aflat decizia. Nimeni nu îmi va putea lua Universitatea Craiova. Să le fie clar. Lui Cîrţu şi tuturor celor care au făcut regii. Vor să bage echipa în chestia asta politică din anul 2012. E un grup din Craiova care vrea asta şi aşa a prins curaj şi Mircea Sandu. Cârţu mă mănâncă de fund de şase luni. Chiar şi atunci când era echipa la cupele europene. Pe mine m-a tocat din minutul unu. Eu nu-i consider duşmani pe el şi pe Cămătaru. Cu Rodion chiar am vorbit acum o lună şi ceva şi îmi dădea dreptate. Mi-a spus că nu trebuia să mă încurc cu Piţurcă. Chiar mi-a reproşat că am făcut-o. Şi vreau să-i mulţumesc pentru că el mi-a deschis ochii cu acel Manu, care e avocatul lui Piţurcă.”

2 comentarii:

  1. Va spun din surse sigure, din anturajul lui Rosca , ca Mititelu stia de ceva vreme de dezafilierea clubului si de aceea a preferat sa nu mai faca nicio cheltuiala in plus, ma refer la gainile de la Govora sau visul de a ajunge in Austria. Si inca ceva: Prepelita e semnnat cu Steaua din iarna si Mititelu are banii luati la negru pe el. Au fost virati banii odata cu banii pe M. Costea asta iarna. DNA ce face? Si inca ceva foarte important: in schimbul libertatii, Mititelu a negociat DEZAFILIEREA si plata in natura cu jucatori liberi de contract. Dinel a ciripit, Mititelu e incoltit din toate partile, jucatorii sunt lasati liberi pe spatele DEZAFILIERII, oamenii interesati se vor infrupta din jucatorii Craiovei, Mititelu in continuare isi bate joc de toti oltenii, iar toti oltenii stau in genunchi in fata lui si indura umilinta , si rabda, iar acest monstru va sta in continuare linistit si NOI VOM DORMI PE NOI.

    RăspundețiȘtergere
  2. 'ECHIPA FAMILIEI LUI MARIN' NU MAI REPREZINTA ORICUM PE NIMENI.NICI UN OM SANATOS LA CAP NU ARE CUM SA II MAI ACORDE VREO CIRCUMSTANTA CHELULUI.DE ACUMA NU MAI CONTEAZA NIMIM,DOAR CE SUNTEM NOI IN STARE SA FACEM SI DACA NE PUTEM UNII SI SA FACEM CEVA APROAPE IDEAL,ECHIPA SUPORTERILOR.AR FI CEL MAI CURAT LUCRU SI CEL MAI IUBIT CLUB DIN TARA ASTA CRED CA AR FI MAI IUBIT DECAT A FOST PANA ACUM.

    RăspundețiȘtergere

Comicele combinații ale măscăricilor Charlie și Gogoașă

Pușcăriaș în Italia pentru infracțiuni cu carduri, "Charlie" a făcut arest preventiv și în România, el fiind un fel de papițoi a...