1 mar. 2011

Mărin îşi continuă infinita serie a manipulărilor

După ce a vândut doar câteva mii de bilete la meciul cu steaua (pe care s-a asigurat că-l va pierde după ce l-a gonit de la echipă pe Victor Piţurcă) şi a lăsat intrarea liberă pentru vizita Brăneştiului, e clar că Minciunelu s-a întors, la nivel de percepţie publică, unde era vara trecută, când mutase echipa la Severin şi tot mai puţini suporteri se identificau cu SRL-ul său. Atunci a apelat, ca soluţie disperată de a mai amâna datoriile infernale şi de a reintra în graţiile fanilor, la Victor Piţurcă. Acum, după a consumat şi această ultimă variantă, e-n pragul dezastrului. Imaginaţia sa diabolică a mai născut o şmecherie ordinară: tiranul a simţit că ideea unui club al suporterilor, lansată de CRAIOVASPORT şi preluată de Victor Piţurcă, este pe placul suporterilor, aşa că se gândeşte să recurgă la o nouă manipulare pentru a mai câştiga câteva procente infime de încredere.

De ce oare promite că se va despărţi de acţiuni din vară, ce-l împiedică să facă asta de-acum? De ce oare spune că le dă gratis, pentru ca aceia care le vor primi să nu aibă oricum nici un cuvânt de spus? Cui le va da, rudelor sale şi scribălăilor de la fiţuică, adică celor cu origine sănătoasă şi care trec testele grilă pe care le vor susţine în biroul său de la Niuiorc, în faţa juriului format din el, cancelar şi Alinutza?

Perversul promite orice, numai să păcălească publicul să mai cotizeze în buzunarul său gol şi să mai facă rost de bani de motorină pentru deplasări şi de o noapte la hotel, mai ales că nimeni nu prea mai acceptă să-l cazeze pe datorie după ce a păcălit pe toată lumea.



Mărin Minciunelu:
“Nu este adevărat că vreau să vând echipa, nici nu aş putea să fac asta. Fiul meu deţine o parte importantă dintre ele, iar el e mai contaminat decât mine cu virusul Universitatea Craiova. Oricum, la vară vreau să fac o revoluţie la nivel de club de Liga I, vreau să le dau gratuit suporterilor o parte importantă din acţiunile mele. Cu bune şi cu rele, sunt convins că fanii ştiu că sunt un om de bună credinţă. Nici mort nu voi pleca de la Universitatea Craiova”.


Traducerea CRAIOVASPORT:
Nu este adevărat că vreau să vând echipa, n-aş face aşa ceva nici mort. Aş redeveni un nimeni, nu m-ar mai băga nici dreaqu’ în seamă. Fiul meu, urmaşu’ la tron, care peste vreo 10 ani îşi va intra de tot în rol şi va teroriza pe suporterii craioveni, e mai contaminat decât mine. E mare cocalar şi e cel mai jmecher la şcoală la el, toţi dujmanii din clasă îl invidiază, îi vrea rău’ şi-l blochează de ani de zile să fie bun la învăţătură. El e tot aşea ca mine de valoros ca conducător, n-aţi văzut că mă imită la orice gest, i-am luat şi ochelari de plastic ca ai mei. Şi-i place şi manelele. Planul meu este să-l introduc şi pe el în mazmedia, o să înceapă să dea şi el interviuri peste 2-3 ani în fiţuica mea de şantaj.

Oricum, vă anunţ aşea la caternică, poate mai prostesc pe cineva, că la vară vreau să fac o revoluţie în fotbalu’ românesc. Vreau să dau gratuit la suporterii care prezintă încredere acţiuni la club. Am văzut că a lansat dujmanii ăia de la CRAIOVASPORT ideea şi a băgat în cap la oameni prostia asta, aşea că chiar dacă io am apucat să zic că nu e viabilă, dacă n-am încotro şi sînt disperat, ce dreaqu’ să fac, promit şi eu orice, numai să se identifice suporterii cu SRL-ul meu şi să cotizeze ca să mă scoată din foame. Mă panicai acu’ când văzui că o luai în mână cu încasările dupe meciu’ cu idolu’ meu Jiji, aşea că lansai prostia asta, poate mai pune botu’ cineva.

Io o să fiu majeoritar şi fac tot ce vrea muşchiu’ meu, adică echipa, schimbările şi iau toate deciziile, inclusiv ce mănâncă jucătorii şi ce acţibilde să mai lipesc pe tricouri, ca să pară că avem marcheting de înalt nivel. Vă anunţ în premieră că în afară chiciurile egzistente, adică harta Olteniei cu stelele de la Uniunea Europeană şi stema aia a LPF inventată de mine (copiată dupe stema ligii din Spania), de la anu’ mai pun nişte acţibilde pe tricouri. Dacă tot nu le “murdăresc” cu sponsori (nu-şi asociază nimeni imaginea cu mine!), să le umplu de etichete, ca pe blugii ăia turceşti cotrafăcuţi care se vând prin târgurile de ieftinituri.

Aşea că intenţionez să mai adaug pe umăru’ stâng stema NATO, şi pe ăla drept stema lu’ ONU. Pe burtă, sub Fiţuica Falimentară, se va regăsi harta Booveniului, de asemenea cu un cerc cu 12 seluţe, că şi Booveniu’ e tot în Uniunea Europeană, iar pe coate sigla României mari şi a Fondului Proprietatea. Va fi ceva de vis, vă rog să mă credeţi! Voi până atunci vă rog să fiţi suporteri ascultători şi să cumpăraţi cât mai multe bilete şi căni delea de se ia stema dupe ele la prima spălare de la magazin, ca să avem şi noi bani acia să dăm să mănânce la badigarji şi să fim profesionişti.

Hai ceau şi nu-ncercaţ să mă sabotaţ că nici mort nu voi pleca de la SRL-ul care îl prezint drept Universitatea Craiova! Cu bune, cu rele, vă fac io să vă daţi pe brazdă. Mai o manipulare, mai o demagogie, mai o harneală… vă prostesc eu şi de-acu’ încolo. Trăiască brendu’ care m-a făcut vedetă de circ la gesepeu!

Din disperare, Ajică dă şi bărbaţilor mărţişoare :)

Cu vreo 6.000 de plătitori în meciul cu steaua, Minciunelu e fiert şi nu mai ştie cum să momească lumea la stadion când joacă echipa familiei sale. Cu o săptămână înaintea meciului cu spurcaţii, Mărin garanta pe toate posturile TV ca la stadion vor fi peste 18.000 de plătitori. Până cu câteva ore înaintea meciului se vânduseră doar puţin peste 3.000 de bilete, iar afacerea booveană s-a finalizat cu aproximativ 6.000. Mii de invitaţii au fost împrăştiate gratuit, iar cu câteva minute înaintea startului meciului s-a intrat şi doi pe bilet/invitaţie, din ordinul conducerii clubului, totul pentru ca Ajică să nu se facă de râs.

Ospătarul a prostit deci câteva mii de oameni, în buzunarul său gol intrând vreo 12-13.000 de euroi. Foarte puţin faţă de cât spera sărmanul. Aşa că diabolicul tiran a apelat la mutarea clasică, pe care noi am anticipat-o cu ceva timp în urmă, lăsând intrarea liberă la meciul cu Brăneştiul. Totul pentru a atrage din nou lumea la stadion, pentru ca apoi să poată cere iar caşcaval de la oameni.

“Strategia de marketing” a falitului a fost camuflată sub pretextul unui cadou de mărţişor pentru doamne şi domnişoare, ca şi cum pe Mărin l-a apucat subit dragostea de “gospodine”. Darul se extinde însă tacit şi către bărbaţi, pentru că fiţuica de şantaj a lui Mărin a anunţat că toată lumea poate trece ca prin brânză prin turnichetele stricate intenţionat de ospătar (Primăria a dat 300.000 de euro pe ele şi nu au fost folosite niciodată) ca să fenteze fiscul.

Altfel, sărăntocul a băgat în buzunar cele câteva sute de milioane de pe bilete, iar FC Booveni a făcut din nou ce face de 5 ani, adică dă punctele stelei idolului Jiji. Vinovat este, evident… ghinionul.

Praetoria lui Gogoașă, "armata" privată a familiei Mititelu, se chinuie tot mai mult să continue manipularea

Armata familiei Mititelu își face marketing... E "revolu ție" mare la Praetoria.  Mititelu e speriat de moarte și nu mai șt...