25 mar. 2011

Bună... proştilor!

Stimaţi proşti, fac un apel la voi să nu loaţi în seamă ce spune dujmanii mei şi să veniţi în număr cât mai mare la meciurile de acasă. Ce dacă l-am vândut pe Mihai Costea la steaua, am apelat la această chestiune înspre binele clubului. Acest Costea era stelist de mic şi nu ieream compatibili, că ieu sînt înfocat rău de tot.

Barbugiu’ şi satana de Piţurcă a vrut să facă şi el acelaşi lucru, doar că cică într-un mod profesionistic şi profitabil, că cică întărea el echipa să facă el performanţă, tra-la-la... Demagogie şi populizm, vă spun ieu!

La-nceput am zis că are mână liberă să facă ce vrea şi să managerizeze cum vrea iel, da’ pe urmă, cân’ am văzut că ăsta a venit cu figuri de-lea profesionistice şi că vrea el să facă performanţă, mi s-a părut ceva dubios şi am intrat în vrie. Nenorocitu’ de Piţurcă vruiea să me-a iel mie prerogativele, se comporta ca un patron şi nu mai mă lăsa să fac echipa, aşea că nu mai am suportat, că sînt şi ieu om, nu robot. Păi mă mânca-v-aş pula voastră, de-asta l-am adus io aci, să facă performanţă?

În urma consultărilor cu mai mulţi oameni de bine, apropiaţi şi colaboratori, me-a venit o idee: cel mai bine pentru noi ar fi să retrogradăm, vă rog să mă credeţi! Am un plan pe termen lung care e beton armat. Timpu’ îmi va da dreptate.

Stimaţi proşti, vă rog să nu loaţi în seamă bazaconiile de rea credinţă care are ca scop să vă-mbârlige împotriva mea. Aceste atacuri mârşave şi acuze nefondate nu are nici un temei. Vă rog să nu mă-njuraţi că sînt de 10 ori mai rău ca Neţoiu. Ce dacă am mutat echipa pe la Severin şi am dat jucători pe la toţi din bucureşti, ce dacă nu am pus nici un antrenor adevărat şi când am pus unu’, l-am data afară dupe 4 luni deşi venea cu bani de-acasă? Ce vruieaţi, să se răzbune ăla pe idolu’ meu şi să câştige cumva meciu’ cu steaua din februarie?

Nu mai citiţi ce zice neaveniţii ăia de la CRAIOVASPORT, care-mi pune numa’ beţe-n roate de fiecare dată când vreau să fac vreo performanţă. Abea aşteaptă să dau greşi, ca să me-a ei mie echipa. Noroc că ieu sînt tăbăcit. Postările rău voitoare care apare periodic pe blogu’ lor este dăunătoare climatului echipei. Deci eu vă spun o chestiune, acest sait este inadecvat pentru că este neprofesionist la modu’ cum pune problema. Vine numai cu chestiuni de fond în loc să vină cu de-lea de formă... sau invers... că mă-ncurcai în teoria lu’ Titu Maiorescu. Deci vă spun ieu, blogu’ meu este mai mişto, vă rog să mă credeţi. De fiţuica electronics nici nu mai zic...
Timpu’ îmi va da dreptate. Hai ceau!

Preşedinte,
Ajică Mărin Minciunelu

11 comentarii:

  1. ahahahaha ce bine imi pare, cat ma bucur ca sunt inconjurat de prosti si sustinatori ai lui mititelu, bine punctat craiova sport. multa bafta nila acolo la steaua sper sa te revergorezi xD

    RăspundețiȘtergere
  2. spurcatule nu meriti nici sa ne pisam pe tine.hai ceau,sa ti'o foootem pe fieta.

    RăspundețiȘtergere
  3. FAMILIA MUICELU SUGE MIELU

    RăspundețiȘtergere
  4. mars la booveni vacarule ai distrus un simbol l-ai terfelit si ti-ai batut joc de suporteri . nu credeam ca esti atat de jegos , m-am inselat rau de tot in privinta ta , ca toti suporterii .
    e bine ca ne-am dat seama cine esti cu adevarat macar in al 12lea ceas . vinde altuia echipa ca sa mai poti sa mergi pe strada fara badigarzi.

    RăspundețiȘtergere
  5. saimi bag pwwoola in toti prostii care au mai pus botu la prosteala mititelului anu asta. imi bag pwooola in toti care i au cumparat bilete si i au bagat bani in buzunare milogului. imi bag pwwoooola si in slugile lui roscaca stelistu,vice nespalatu si perversu,idita dinamuistu si ticleanu fara onoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. 'Nimeni la meci' si-a atins scopul.Trebuie sa continuam protestul si sa-l amplificam pana scapam de boovean.Respect Craiovapsort.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu mai e nimic de spus.................avem cel mai rau patron din fotbalul romanesc

    RăspundețiȘtergere
  8. badengardu petrica25 martie, 2011

    gabita e o curva. doar e fata ilenei...

    RăspundețiȘtergere
  9. Sper ca la meciul viitor pe stadion chiar sa nu mai fie nimeni, doar cateii boovinei: Roscaca, WiCe, Manivela si Aiurel.

    RăspundețiȘtergere
  10. :))))))))))))))))
    asa e boovene.......... unii chiar sint prosti rau
    din fericire sint tot mai putini

    RăspundețiȘtergere
  11. mars la cacat ajica

    RăspundețiȘtergere

Comicele combinații ale măscăricilor Charlie și Gogoașă

Pușcăriaș în Italia pentru infracțiuni cu carduri, "Charlie" a făcut arest preventiv și în România, el fiind un fel de papițoi a...