21 iun. 2010

Blogu' lu' preşedintele: Nu este adevărat

Nu este adevărat. Dar deloc. Mai ales că este fals. Am auzit eu că e mişto să pui titluri din astea din care nu se înţelege nimic, ca să vă fac pe voi curioşi să citiţi ce scrie aici, în timp ce mă adulaţi şi mă veneraţi. Apropo, vă mulţumesc pentru milioanele de mesaje de încurajare.

Ştirea difuzată astăzi de toate siteurile şi televiziunile (ştiţi că noi suntem mediatizaţi, că suntem brend – ce-mi place cuvântul ăsta, foarte mulţi ani m-am întrebat ce-nseamnă!), este o minciună ordinară. Viermii din mass-media au ieşit la atac! Duşmanii Universităţii au ieşit din bârlog şi vor din nou să mă distrugă!

Aşa, să revenim… Deci este o minciună grosolană, care clar nu este adevărată. De fapt eu am negociat cu Abel Balbo, ăla care a jucat la Roma, dar am renunţat la acestă pistă pentru că ăsta are un frate, Cain, care ţine cu Lazio. Ei erau duşmani când juca Balbo la Roma, dar acum, după ce Abel a pus ghetele în cui, prietenii şi familia i-au împăcat.
Problema este că au devenit aşa de apropiaţi încât Abel Balbo face numai ce-i spune frate-so, şi cum ăla ţine cu Lazio şi e încă supărat pe mine că am făcut egal cu ei la Auronţo de Candore, anul trecut, n-a vrut în ruptul capului să-l lase la Craiova.

Oricum, în câteva zile o să încerc să fac tot posibilul să mă chinui să pun antrenor, că am eu mai mulţi în vizor. Noi avem un vizor aici la club, l-am cumpărat eu când am fost în America, dacă aţi văzut poze… două rânduri mai jos de aia unde sunt călare pe cal. Pot să vă dezvălui în premieră că deja se vede ceva prin vizor şi în curând vom avea mai multe date.

O zi bună vă doresc, s-auzim de bine şi multă sănătate, că-i mai bună decât toate!



Traducerea şi adaptarea: CRAIOVASPORT

Un comentariu:

  1. pe cine ai pus ba te-ai pus tot pe tine antrnor nu ai avut curaj sa aduci pe cineva cu personalitate si care sa nu ii mai poti sa ii dictezi echipa si schimbarile!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Comicele combinații ale măscăricilor Charlie și Gogoașă

Pușcăriaș în Italia pentru infracțiuni cu carduri, "Charlie" a făcut arest preventiv și în România, el fiind un fel de papițoi a...