21 iun. 2010

Blogu' lu' preşedintele: Bună seara,

Precizare

Vreau să vă spun că când intru pe blog eu citesc toate mesajele voastre, dar ştiţi, eu sunt un om foarte ocupat, am multe biznisuri şi timpul nu-mi permite să vă răspund la toţi. Dar nu vă lăsaţi, adulaţi-mă în continuare, merit asta, pentru că eu sunt salvatorul vostru.

De asemenea, în afară de vizorul de care vă povesteam într-o postare anterioară, eu am şi un cântar şi vă promit că voi cântări foarte bine ca antrenorul pe care îl anunţ deseară să se plieze şi să fie compatibil. Da, ştiu că eu sunt cel mai în măsură să mă pliez pe lotul echipei, mai ales că eu îl fac, nu aşa-zişii antrenori, dar trebuie să pun şi pe cineva pe bancă, de ochii lumii.

După ce trece perioada asta de vară, o să am timp berechet să stau pe blog, chiar mă gândesc să-mi iau un laptop şi să mă aşez în parcarea de taxiuri din faţa clubului, mai o blogăială, mai o discuţie cu suporterii înfocaţi care trec pe stradă şi mă asaltează cu tot felul de întrebări, spre extazul meu.

Sunt cu ochii pe voi! Hai, v-am pupat, Big Bradăr vă salută!


Traducerea şi adaptarea: CRAIOVASPORT

Un comentariu:

Comicele combinații ale măscăricilor Charlie și Gogoașă

Pușcăriaș în Italia pentru infracțiuni cu carduri, "Charlie" a făcut arest preventiv și în România, el fiind un fel de papițoi a...