14 iun. 2010

Blogu' lu preşedintele: Bine aţi venit, prieteni!

Mi-am făcut blog, acum, la început de drum. Ştiu că am promis că mă retrag şi nu mai ies cu fel de fel de declaraţii şi păreri, dar trebuie să spună cineva lucrurilor pe nume. Mă cunoaşteţi foarte bine din fenomen şi mai ales datorită brandului care este, aşa că ştiţi că oricât aş încerca să tac din gură, eu nu pot. Ce, vreţi să mor…? De plictiseală şi de nebăgare în seamă vreau să zic… asta ca să nu-şi închipuie duşmanii că vor scăpa aşa uşor de mine! :)

Am glumit. Să revenim la lucruri serioase. De ce mi-am făcut blog acum, la început de drum? Am văzut că e la modă, şi-a făcut şi Meme, şi Copos, a avut şi Gigi dar l-a închis. Acum, după ce o să mă vadă pe mine, o să-şi facă şi el din nou, ca să nu mai ziceţi că eu îl copiez şi alte bazaconii, să vă convingeţi voi cine pe cine imită.

Nu mi-a plăcut niciodată publicitatea. Eu nu sunt un tip megaloman. Dacă ştiam ce o să păţesc cu aceşti aceşti reporteri şi paparazzi, nu mai dădeam acum cinci ani benzinăria aia pe brand. Dar acum nu mai am ce face, nu mai pot să dau înapoi oricât aş vrea. Aproape toate cuvintele mele sunt întoarse pe toate feţele, spre disperarea mea, care nu mai ştiu cum să fiu mai discret şi să mă ascund de presa invadatoare.

Eu iubesc foarte mult brandul, dacă nu mă credeţi puteţi să-i întrebaţi pe toţi cei care mă cunosc. Ştiu că sună ca o dedicaţie de manelist, dar acesta este adevărul. Din cauză că mulţi dintre voi sunteţi intoxicaţi, vreau să vă aduc pe drumul cel bun, aşa că voi fi sincer la maxim.

Aşadar, curaj acum, la început de drum! Forţa Ştiinţa! Pe ei, pe mama lor!
Am mari emoţii, că sunt la început de drum… Probabil duşmanii o să mă acuze că tot repet asta pentru că vreau să manipulez şi o să-mi reproşeze, pe nedrept, că nu e nici un început de drum, că sunt de cinci ani la echipă şi nu am reuşit nici o performanţă, sau alte prostii.

LATER EDIT:
Vă mulţumesc pentru miiile de mesaje de felicitare şim cer tot odată scuze că Vlad nu fu atent cînd scrisă cei dictai io şi înţelesăi că greşi eronat şi scrisă maxim în loc de maximum. Probabil se gândea la Minodora… Credeţimă că io nu sînt de vină, io iam dictat bine, da el na fost atent cea scris.

Să ştiţi că chiar mă gândesc să scriu chiar io personal de mâine, aşa cum hotărâi să fac şi acuma. Singura chestiune nefastă e că găsesc mai greu literele. Oricum, vă spun io că la mine pe blog nu se va mai face asemenea greşeli pe viitor.

Forţa Ştiinţa!


Traducerea şi adaptarea: CRAIOVASPORT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comicele combinații ale măscăricilor Charlie și Gogoașă

Pușcăriaș în Italia pentru infracțiuni cu carduri, "Charlie" a făcut arest preventiv și în România, el fiind un fel de papițoi a...