21 mai 2011

Doar o întrebare: dacă oamenii de rând îl îmbărbătează pe Mărin, Alinutza ce prerogative mai are?

Ajică Mărin Minciunelu:
Oamenii de rînd sunt cu mine, mă îmbărbătează şi mă roagă să fiu tare. Eu nu joc pentru Steaua în ultima etapă, joc pentru onoarea şi demnitatea Universităţii. Astea nu are cum să ni le ia nimeni. Am o relaţie bună cu Gigi Becali şi nu vreau să mă cert cu el.
Nu contează că sîntem în Divizia B, vom veni şi mai puternici din liga a doua şi voi încerca să nu mai fac aceleaşi greşeli. Cum aş putea eu să le zic băieţilor mei să nu joace cu Mediaş? Noi trebuie să demonstrăm că avem ceva nu au multe echipe din România, onoare.
E posibil ca Dănănae şi Prepeliţă să ajungă la Steaua, acum să vedem dacă Gigi Becali va plăti bine. Prepeliţă nu va juca în ultima etapă, că a luat galben cu Bistriţa.


Traducerea CRAIOVASPORT:
Deci oamenii de rând e cu mine şi chear dacă io nu sînt un intelectoal, îm permit să o parafrazez pe Alinutza: “Uh, ah, uh, ah… mai tare bă Adi, ce ejti mortăciune aşea!?” Asta cu parafrazarea e ultima, am învăţat-o io când a băgat ăia pocher pe gesepeu ş-am dat pe programele de ştiri ca să mai aflu cuvinte deştea culte. Deci e clar că oamenii de rând e cu mine. Că Alinutza e femeie de rând, am loat-o de la rându’ de prăşit ş-am adus-o acia să mă destindă. Lumea mă înbărbătează şi mă inploră în genunchi ca să fiu tare şi să apăr de vrăjmaşi echipa familiei mele.

Io nu joc pentru steaua în ultima etapă, joc pentru banii lu’ Gigi… Erea o ideie să mă lipsăsc de câteva zeci de mii şi să-ncerc să le intru pe sub piele la ul-traşi, da’ nu prea vreau să mă cert cu Gigi acu’, că poate oferă preţu’ corect pe Prepeliţă şi pe Dănănaie. Io trebue să demonstrez că sînt cumva cum nu mai sînt mulţ patroni din România: falit! Aşea că am mare nevoie de caşcaval, peste 2 ani am date că va fi o luptă aprigă în divizia C...

Pă’ vă daţ seama, cum aş putea io să le zic băieţilor mei să nu joace cu Medieaş? Că ştiţ că ăştea sînt băieţii mei, io sînt stăpânu’ lor... nu sînt fotbaliştii lu’ FC Booveni, sînt băieţii mei, cum ar veni oamenii mei... Că io am “colaboratori”, “băieţ”, “apropiaţ”, da’ nimeni nu e ca mine de deştept şi de-aia trebue să fac io echipa că sînt deştept şi mă pricep bine de tot la fotbal, chear mai bine ca nenorocitu’ de Piţurcă şi ca toţ antrenorii de i-am adus pe-acia să-i fac de râs că ce proşti sînt.

Fă şoimănito… stai cuminte acu’, că vorbesc la gesepeu…! Hehe…, mă scuzaţ, Alinutza asta nu e cuminte şi să joacă ea cu… schimbătoru’ de viteze fără să-i dau io ordin.

Deci e posibil ca să-i trimit şi pe Prepe şi pe Dănănaie la steaua, chear dacă am promis solemn că io nu sînt ca Neţoiu şi nu dau jucători la marii rivali de moarte nici dacă mă tăvălesc pe jos. Iete că m-am răzgândit. De fapt nici nu e vina mea, că io m-am opus cât am putut, da’ aşea a votat consiliu’ director, acolo e nişte voci puternice care a votat secret şi ni nu ştiu cine a votat aşea ceva… Sînt nişte abuzuri şi nişte aberaţii fără margini, vă rog să mă credeţi, da’ acu’ nu mai am ce să fac, trebue să mă supun… Vă spun io că cam bănuesc aşea că ăştea de-a votat sînt pe mână cu Piţurcă, vrea să mă discrediteze la suporteri ca să-m ia ei mie echipa să-m distrugă viaţa.


================================================================================


Intrigat de declaraţiile booveanului, asistentul lui Jijy de la Contraatac l-a contactat pe Măry pentru lămuriri:

“Domnu Minciunelu, v-am auzit într-o declaraţie anterioară… spuneaţi de cineva Alinutza… cine este doamna respectivă, soţia dumneavoastră sau vreo colaboratoare…? Are vreo vină şi ea pentru retrogradare?”

“Deci domu Sa-muilă... apropo, Alinutza mustăceşte aşea numa când vă aude numele... Deci domişoara cu care faceţi referire este... ca o colaboratoare aşea... o femeie de bine. Ia nu e cu retrogradrea, că-i plăcea şi iei s-o vadă ăştea la oficială aci îmbrăcată-n leopard... Murea toate coţohârlele de năcaz. Aşea în divizia C dreaqu o mai invidiează...”

“Domne, deci este o apropiată…”

“Da, da, ca o apropiată aşea… că toată zîua mă bate Leana cu măturoiu-n cap că cică e prea apropiată de mine…”

“Lasă Şefu că e mai bine cu măturoiu, dacă vă dădea cu nasu…”, se auzi vocea cancelarului de undeva din incinta (ex)bordelului Niuiorc.

2 comentarii:

  1. parca nici nu-mi mai vine sa rad, zau asa... pana la urma ce dracu´ ne-om face fara universitatea noastra...

    RăspundețiȘtergere

Comicele combinații ale măscăricilor Charlie și Gogoașă

Pușcăriaș în Italia pentru infracțiuni cu carduri, "Charlie" a făcut arest preventiv și în România, el fiind un fel de papițoi a...