23 aug. 2010

De la CRAIOVASPORT pentru Mărin, fără număr...


Simţind activitatea slabă din ultima vreme de pe blogu’ lu’ preşedintele, care riscă să dea faliment precum fiţuica şantajistă, CRAIOVASPORT a decis să-i acorde o mână de ajutor, lucrând pro bono pentru acesta. Într-o perioadă critică pentru echipă, lui Mărin numai de scris pe blog nu-i arde, deşi e una dintre plăcerile lui extreme, alături de scărpinatul în cur şi întocmirea primului unşpe’.

Acum, el analizează minuţios situaţia în vederea găsirii unui nou antrenor de duzină care să preia Universitatea, la mişto, pentru câteva luni, până când va fi găsită o altă marionetă. CRAIOVASPORT nu-şi revendică drepturile de autor pentru următorul mesaj, care poate fi preluat fără nicio obligaţie de blogul personal al preşedintelui. Ne cerem scuze pentru faptul că textul este scris româneşte şi corectat, ne-a fost destul de greu să ne adaptăm total rigorilor ajiciene, cu greşeli gramaticale, dezacorduri, etc. Ne permitem să schimbăm totuşi introducerea, în conformitate cu situaţia actuală a Ştiinţei.

Rea...,
Ne aflăm la un moment de răscruce în istoria echipei noastre (când e situaţia mai nasoală mă dau populist, dar plozilor Gigi şi Găbiţa le-am spus că de fapt mă refer la ei) în care trebuie să numesc un nou antrenor principal de formă, că în fond tot eu o să dictez totul (aşa fac şi în un fund).

Am mai vrut să-l aduc pe Hagi astă-vară, că am văzut că el vrea să înceapă un proiect de la zero şi am crezut că e vorba de zero lei, aşa că mă încadram. În plus, voiam să-l oftic şi pe Balaci prin aducerea Regelui, că ştiu cât de orgolios este... Când Hagi a văzut că nu am bani nici să achit nota de plată la Yaki, cum s'zic, a preferat să se ocupe de proiectul cu juniorii. Insistă el să aducă nişte echipe modeste ca Real Madrid, Barcelona sau Galatasaray să joace cu puştii de la şcoala lui de fotbal, în timp ce Primăvara mea e angrenată într-un campionat puternic cu adversari precum Podariu, Cârcea şi Regia de Apă şi Canal, de la care oricum ia bătaie, dar se căleşte în felul ăsta.

L-aş suna pe Piţurcă, da’ oricum nu am bani decât de bip. Ăla e greu de adus, da’ pentru că e el aşa dificil, nu din cauza mea. Piţi vrea transferuri, la fel ca şi mine, numai că el se referă la achiziţii şi io nu am bani nici să mă duc în deplasare. Piţi e greu de controlat, că el vrea să facă echipa şi io m-am obişnuit să le-o dau pe foaie, sau mai nou prin SMS, înainte de fiecare meci. Piţurcă are pretenţii exagerate, ca jucătorii să fie plătiţi la timp, el nu ştie că majoritatea au depus deja memorii să devină liberi de contract, de abia mă împrumut la cămătari pe ultima sută de metri ca să nu plece fără bani.

Ca să îl păcălesc pe Piţi i-aş achita contractul la zi lu’ Alex ăl mic, da’ nici de câteva sute de euro nu am cum să fac rost. Oricum, cu salariul pe care mi-l cere Piţurcă angajez 666 de mogoşeni, ţicleni, cioroieni, tăbârci, etc pe care să-i circăresc, nu să mă pună ei la punct cum a făcut Piţi cu idolu’ meu, Jiji. Apropo, l-aş pune pe Piţi, măcar aşa o săptămână-două, măcar să-l mai copiez încă o dată pe idol... Dacă nu înţeleserăţi până acum că nu l-aş aduce pe Piţi în ruptul capului, vă mai explic că el pretinde şi prime la victorie, iar eu din contră, câteodată vând meciurile, darămite să dau vreun ban jucătorilor pe lângă contracte.

Săptămâna asta mai bag un episod din telenovelă şi pe urmă mă mai prefac că negociez cu câţiva antrenori şi chiar o să mai arunc presei nişte nume de străini la mişto, cum am făcut cu Hugo Broos sau Abel Balbo, că oricum ăia habar n-au că io vorbesc de ei pe acia. Sper că v-aţi prins că varianta realistă este să rămână Tăbârcă cel puţin până la finalul turului. Am deja pregătit discursul în care spun că niciun antrenor nu a vrut să preia echipa în plin sezon şi că oricum Tăbârcă m-a suprins cu calităţile lui, aşa cum au făcut cândva Cioroianu, Fane Stoica, Mogoşanu, Ţicleanu, adevăraţi profesionişti în domeniu”.

6 comentarii:

  1. ffff tare!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cosmin Mitroi - Severin23 august, 2010

    Am auzit ca vine Piturca sa vedem ce o sa mai ziceti atunci cred ca o sa inchideti siteul..atunci sa va vad!

    RăspundețiȘtergere
  3. PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI
    PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI
    PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI
    PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI
    PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI
    PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI
    PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI
    PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI PITI

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Cosmin Mitroi Copile Pitzurca nu o sa vina niciodata atata timp cat e Miti la echipa!! Dc crezi ca ar venii?! ca sa se face de ras o data cu Miti

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa vina Pitzi sa vina Pitzi sa jucam in Europaaaaaaaaaaaa!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. du-te la steaua marine si sa vina piturca la noi in locu tau!!!!

    RăspundețiȘtergere

Comicele combinații ale măscăricilor Charlie și Gogoașă

Pușcăriaș în Italia pentru infracțiuni cu carduri, "Charlie" a făcut arest preventiv și în România, el fiind un fel de papițoi a...