31 aug. 2008

Panicat, Minciunelu nu mai ştie ce să spună

Duminică dimineaţa, pe editie.ro: „Să vedeţi ce fotbalişti mai lansează iar Craiova”

Preşedintele Ajică Minciunelu a afirmat aseară, la Telesport, că şi după ce interdicţia de a efectua transferuri va fi ridicată, gruparea alb-albastră nu se va grăbi să achiziţioneze jucători.

„Nici în ianuarie, nici la vară nu transfer, merg pe ce am. Eu consider că am mulţi tineri valoroşi.Dacă mai aduc unu, mai stă un copil pe dinafară. Dacă mai aduc încă unul, că aşa vor suporterii sau ziariştii, mai stă încă unul, aşa că nu mai vreau să aduc şi joc cu ei. Atâta timp cât eu nu vând şi am jucători pe care alţii îi vor, eu cumpăr alţii, pentru ce? Mai ales că acum mai am încă doi copii de 18 ani care sunt tari de tot şi nu am apucat nici să-i bag. Să vedeţi ce fotbalişti mai lansează iar Craiova în fotbalul românesc”.

APOI,

Duminică seara, pe editie.ro: „Ne mai trebuie doi jucători maturi”

Adrian Mititelu, patronul Universităţii, a admis că gruparea alb-albastră mai are nevoie de jucători pentru a-şi duce la bun sfârşit obiectivele propuse în acest an.

„Cu privire la transferuri, în prima repriză a jucat o echipă care are cele mai mari transferuri şi una care nu a făcut de loc. Deşi acum trebuie să spun! Ne mai trebuie doi jucători maturi ca să ne îndeplinim obiectivele propuse anul acesta, adică primele 4 - 5 locuri şi Cupa României. Avem nevoie de un atacant şi un jucător în spatele atacanţilor”, a afirmat Ajică Minciunelu.

..................................................................................................................
După ce a anulat posibilitatea fanilor de a-şi posta părerile pe editie.ro, din cauza miilor de mesaje în care era criticat şi înjurat, cele două declaraţii opuse, apărute într-un interval de mai puţin de 24 de ore, dau încă o dată măsura panicii care l-a cuprins pe Minciunelu.

Acesta vorbeşte fără noimă şi contrazice seara ce a declarat dimineaţa. Universitatea Craiova a ajuns să fie condusă cu o mână autoritară de un om care, momentan, ar avea mare nevoie de un psihiatru care să-l ajute sa-şi pună ordine in gânduri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comicele combinații ale măscăricilor Charlie și Gogoașă

Pușcăriaș în Italia pentru infracțiuni cu carduri, "Charlie" a făcut arest preventiv și în România, el fiind un fel de papițoi a...