7 iul. 2010

Ajică vrea să facă bani chiar din istoria de care-şi bate joc

Preşedintele brendului, Ajică Mărin Minciunelu (zis şi inventivu’), anunţă cu surle şi trâmbiţe că va pune în vânzare 3.000 de tricouri cu numele sacrului Ion Oblemenco. Iniţiativa pare lăudabilă, lăsând la o parte că ea trebuia să presupună un model de tricouri care să le imite pe cele ale Campioanei Unei Mari Iubiri şi nu pe cele care le vor purta la Severin nişte proaspăt salvaţi de la retrogradare...

În mod normal şi la un club normal ideea ar fi deci de apreciat, cel mai iubit jucător al echipei din toate timpurile meritând chiar periodic astfel de omagieri. La fel şi suporterii, care pot avea acum ceea ce le era imposibil să-şi procure pe vremea când evoluau Oblemenco, Balaci, Donose, Cârţu, etc. Numai că în ograda lui Ajică MM (primul M e de la Mărin, celălalt prenume al booveanului, nu fiţi răutăcioşi!) tot ce se întâmplă are un substrat malefic.

Disperat de sărăcia în care se zbate, mimul lui Becali speră să mai acopere cheltuielile până vor veni banii din bilete la Severin. De investiţii nici nu poate fi vorba, din contră, adevăratul brand fiind exploatat de cel care îl calcă în picioare în momentul de faţă. Truda şi talentul gloriilor Ştiinţei este valorificată prin asumarea mişelească a palmaresului, siglei şi numelui. Ipocritul preşedinte a luat în deşert numele sfânt al „Tunarului”, mutând Universitatea de pe „Ion Oblemenco”, acolo unde a avut el interes.

Gloriile Ştiinţei, în viaţă sau decedate, sunt la cheremul sărăntocului narcisist. Sub „mandat” (cine i l-o fi dat nu ştim, dar aşa îi place să-şi numească dictatura) ajician, Ţicleanu, Geolgău şi Lung se compromit, iar bietul Oblemenco nu se poate opune când un troglodit profită cu nesimţire de renumele său, aşa cum nu a mai putut-o face nici când echipa a părăsit stadionul care-i poartă numele, locul unde Ştiinţa a câştigat toate trofeele.

Bloggerul Mărin ne-a mai spus că va continua seria „omagială” cu Bălan, Deselnicu, Crişan sau Neamţu. Dacă vă întrebaţi de ce nu apar şi numele fostelor vedete care nu ne-au părăsit, răspunsul este simplu: Minciunelu nu-şi permite să-i „vândă” pe Balaci, Cârţu, Cămătaru, Tilihoi, Ştefănescu sau Gică Popescu, care constituie „Opoziţia” în momentul de faţă”. În plus, momentul vrea să însemne şi o lovitură afectivă dată de „preşedinte” lui Ilie Balaci, care, alături de Oblemenco, are un loc special în inimile fanilor olteni.

Îndepărtat de lângă echipă după ce s-a săturat să accepte compromisuri, Balaci e în dizgraţia farseorului cu ochelari de sudor. Nu se vor vinde tricouri cu Ilie, pentru că booveanul vrea să pună într-un antagonism forţat cele două legende, „Tunarul” şi „Minunea blondă”, profitând astfel de dispariţia „îngerului Oblemenco”, al cărui simbol să-l folosească în dublu scop: atât cel material, cât şi cel al asumării capitalului de simpatie al fostului golgheter în rândul tuturor suporterilor Universităţii CRAIOVA.

Dacă n-ar fi fost plecat în voiajul austriac, am fi fost foarte curioşi să vedem cum comentează această situaţie Ghiţă Geolgău de la Pieleşti, cel care ne explica acum vreo zece zile că ar fi o trădare ca Universitatea CRAIOVA să revină pe Stadionul care se numeşte... „Ion Oblemenco”.



«Citesc că finanţatorul Craiovei se foloseşte de notorietatea lui Oblemenco şi vrea să vândă tricouri cu numărul 9, să mai facă rost de un bănuţ...
Nu comentez, dar constat că imaginea celor din “campioana unei mari iubiri” şi a celor din “Craiova Maxima” este folosită din plin pentru interesul lui privat. Şi când se pune problema ca Universitatea să joace pe legendarul stadion “Ion Oblemenco”, acolo unde nişte fraieri au luptat pentru brandul Ştiinţei, ne ia pe toţi peste picior», remarca trist şi Nicolae Tilihoi.

Comicele combinații ale măscăricilor Charlie și Gogoașă

Pușcăriaș în Italia pentru infracțiuni cu carduri, "Charlie" a făcut arest preventiv și în România, el fiind un fel de papițoi a...